Saturday, October 22, 2011

စက်ပိတ်တာနဲ့ Recent Files ကို Auto Clear ပြုလုပ်နည်း။

1. Start >> Run >> Regedit လို့ ရိုက်ပြီး Enter ခေါက်လိုက်ပါ။
2. HKEY_Current_User >> SOFTWARE >> Microsoft >> Windows >> CurrentVersion
>> Policies >> Explorer စတဲ့ အတိုင်းရောက်အောင်သွားလိုက်ပါ။ ရောက်တာနဲ့ ညာဘက်က
နေရာလွတ်မှ New >> DWORD Value ကို click လိုက်ပါ.။ Rename ကို
ClearRecentDocsOnExit လို့ ရိုက်ပြီး Name ပေးလိုက်ပါ။
3. မိမိ တည်ဆောက်ခဲ့တဲ့ ClearRecentDocsOnExit ပေါ်မှာ Double click ဘဲ နိုပ်နိုပ် Right click
ထောက်ပြီး Modify ကိုဘဲ click ရင်ဘဲ ဖြစ်ဖြစ် click လိုက်ပါ။ ပြီးတာနဲ့ Value data မှာ (1)
လို့ရိုက်ပါ။ ပြီရင် OK ကိုနိုပ်လိုက်တာနဲ့ အဆင်ပြေပါပြီ။
4. အထပ်ပါ အဆင့် ၃ ထိကတော့ Recent Document ကို စက်ပိတ်လိုက်တာနဲ့ Auto Clear
လုပ်တာဖြစ်ပါတယ်။ Auto Clear မလုပ်ချင်ဘူးဆိုရင်တော့ Value Data ကို (၀) ပေးလိုက်ပါ။
restart ချလိုက်ပါ။

(မှတ်ချက်။ ။ Windows XP မှာဘဲ စမ်းကြည့်ဖူးပါတယ်...။ တခြား OS
တွေမှာမစမ်းကြည့်ရသေးပါဘူး...။

No comments:

Post a Comment

ဝင်ရောက်ဆွေးနွေးနိုင်ကြပါတယ်